Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingové nástroje při krizovém řízení stavebního podniku
Dvořáčková, Andrea ; Jaroš, David (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce ,,Marketingové nástroje pro krizové řízení stavebního podniku“ je rozbor marketingových nástrojů a koncepcí ve stavebním podniku a následně jejich aplikace v krizovém řízení stavebního podniku.
Návrh marketingové strategie
Beneš, David ; Adamec, Radim (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na návrh marketingové strategie ve vybrané společnosti. V teoretické části je provedena rešerše odborné literatury. Jsou zde popsány jednotlivé marketingové systémy, které jsou následně použity v empirické části. Analytická část práce je zaměřena na popis společnosti FITCOACH s.r.o, jejího postavení na trhu a přehled konkurentů v tomto odvětví. Hlavním cílem práce je návrh marketingové strategie pro společnost FITCOACT, s.r.o. V závěru práce jsou popsány návrhy na zlepšení stávající situace, přilákání nových zákazníků a s tím spojených vyšších tržeb.
Návrh marketingové strategie
Beneš, David ; Adamec, Radim (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na návrh marketingové strategie ve vybrané společnosti. V teoretické části je provedena rešerše odborné literatury. Jsou zde popsány jednotlivé marketingové systémy, které jsou následně použity v empirické části. Analytická část práce je zaměřena na popis společnosti FITCOACH s.r.o, jejího postavení na trhu a přehled konkurentů v tomto odvětví. Hlavním cílem práce je návrh marketingové strategie pro společnost FITCOACT, s.r.o. V závěru práce jsou popsány návrhy na zlepšení stávající situace, přilákání nových zákazníků a s tím spojených vyšších tržeb.
Marketingové nástroje při krizovém řízení stavebního podniku
Dvořáčková, Andrea ; Jaroš, David (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce ,,Marketingové nástroje pro krizové řízení stavebního podniku“ je rozbor marketingových nástrojů a koncepcí ve stavebním podniku a následně jejich aplikace v krizovém řízení stavebního podniku.
PODMÍNKY ROZVOJE MALÉHO PODNIKU V OBLASTI CESTOVNÍHO RUCHU
ZIEGLER, Tomáš
Tato bakalářská práce se zabývá podmínkami malého a středního podnikání v cestovním ruchu. Cílem této bakalářské práce je zhodnotit podmínky rozvoje turistické ubytovny Yetti, analyzovat jeho pozici v konkurenci, analyzovat systém řízení a zhodnotit možnosti využití operačních podpor a navrhnout možnosti budoucího rozvoje. Turistická ubytovna Yetti byla založena roku 2003 a nachází se v Jizerských horách v malé vesnici Horní Maxov. Když Yetti přišel do Horního Macova, jeho strategie byla velice konkurenceschopná a měl hodně spokojených zákazníků. Po několika letech ale zájem zákazníků opadl. Proč se to stalo? Ukázalo se, že dobrá myšlenka není dostačující pro úspěch v podnikatelském prostředí. Dobré řízení je pro podnikání stejně důležité jako konkurenční výhoda. Tato bakalářská práce zhodnocuje marketingový mix turistické ubytovny Yetti. Produkt, cena a lidé jsou v pořádku, ale místo, marketingová komunikace, utváření balíčků, partnerství a programování jsou nepovšimnuty. Samostatné podnikání není jednoduché, má mnoho překážek a také mnoho příležitostí. Zabírá mnoho nergie a času, ale samostatné podnikání dává podnikateli svobodu.
Segmentace trhu krmení pro psy
Gruntová, Petra ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
Práce se zabývá segmentací trhu krmení pro psy v České republice. Trh je specifikován pomocí firem zde působících, rozdělených do pěti cenových skupin. Pro lepší proniknutí do problematiky jsou v práci zmíněny i obecné zásady stravování psů a uvedeny výzkumy kvality realizované v minulosti. Segmenty jsou odkryty na základě jednoho segmentačního kritéria, další možné pohledy jsou stručně nastíněny. Marketingová strategie je navrhnuta pro tři vybrané cílové skupiny spotřebitelů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.